venerdì 15 giugno 2012

NOTW: in love with tribal nails!!

Ciao Ragazze/ Hi Ladies,

ultimamente sono super innamorata delle unghie tribali / latley I'm super in love with tribal nails!

e cosi eccovi un'altra nail art tribale / and so here is another tribal nail art:



per questa nail art ho usato/ for this nail art I used:

  • essie base coat "grow stronger"
  • essence colour&go: nr.86 "a lovley secret"
  • Pupa "holographic nail polish" nr.030
  • Models Own "Wah nails" nail art pen 
  • L.A. colors Top Coat "Rapid Dry"








colgo l'occasione me scusarmi se non sono molto attiva sui vostri blog, ma ultimamente non ho proprio tempo di connettermi =( 

 I want to say sorry If I'm not really active on your blogs, but I've been really busy latley =( 

Ps: aspetto le vostre opinioni =p/ I wait for you opinions =p
 
Un bacione 
Cupcake <3 < 3 <3

5 commenti:

  1. These are really pretty! I love the base purple you used! ^.^

    RispondiElimina
  2. very nice!!
    visit my blog, we can follow each others!!
    miss

    http://www.armocromia.com/2012/06/dior-addict-fragrance.html

    RispondiElimina
  3. ti seguo anche io con molto piacere .... questa nail art è deliziosaaaaaaa ^_^

    RispondiElimina
  4. Molto carine :D Reb, xoxo.
    PS: Sul mio blog ho appena pubblicato il post dedicato al giorno
    del mio compleanno, passa a dare un'occhiata, mi farebbe piacere
    sapere cosa ne pensi eccoti il link:
    http://www.toprebel.com/2012/06/18-giungo-2012-happy-bday-to-me.html

    RispondiElimina
  5. Lovely blog!! Would you like to follow each other on gfc and bloglovin?

    xxx
    Sandra
    www.sunkissedlovechild.blogspot.com

    RispondiElimina